A NOSA
PROPOSTA DE ACTIVIDADES
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Dado que o
noso traballo, como Departamento de Orientación e especialistas de AL e PT, é
un traballo moi individualizado e adaptado ao noso alumnado e as súas
necesidades as nosas propostas faranse sempre que as familias o precisen de
forma individualizada a través do correo electrónico facilitado.
Aínda así, a
través deste blogue, facilitaremos ademáis de propostas de actividades máis
xerais relacionadas coa educación emocional, planificación de rutinas, como
facer fronte a problemas conductuais, etc…tamén actividades como:
Ø Participar
nas rutinas da vida diaria:
· Facer
a cama
· Poner
a mesa
· Cociñar
· …
Ø Tempo
de lectura: no blogue da biblioteca podedes acceder a moitos recursos e propostas de lectura
Ø Actividades
motricidade fina:
·
Pintar, debuxar
·
Abrir botes
·
Amasar
·
Plastilina
Ø Xogos
:
·
Xogo simbólico e espontáneo
·
Quebracabezas
·
Xogos de mesa (parchís, oca, escattergories…)
·
Xogos de memory
·
Xogos de cartas
Ø
Actividades de procesos cognitivos básicos:(atención,memoria,percepción…)
·
Atención
·
Razoamento lóxico
·
Labirintos
·
Encrucillados
·
Orientación espacio temporal
·
Sopas de letras
Podedes atopar ideas nos seguintes enlaces:
Ø Respiración
e relaxación:
Ø Sopro:
·
Soplar palliñas.
·
Facer burbullas nun vaso con auga.
·
Facer pompas de xabón.
·
Inflar globos.
·
Apagar velas.
Ø Estimulación
da linguaxe:
RECORDADE:
AQUÍ TEDES TODAS AS CANLES DE INFORMACIÓN E
COMUNICACIÓN CO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
- A través da web https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcouceirofreijomil/ pódese acceder a una wixsite creada para facilitar ás familias a recursos para o traballo na casa. Nesa wixsite pódese acceder ao blogue do Departamento de Orientación https://couceirorienta.blogspot.com/
- Ademáis, tamén se pode acceder directamente entrando no blogue a través da web do centro.
- A través dun correo electrónico, as familias se poden poner en contacto co Departamento de Orientación para solventas todalas dúbidas que lles podan xurdir estes días.
Ningún comentario:
Publicar un comentario